Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris the clash. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris the clash. Mostrar tots els missatges

dimarts, 18 de desembre del 2012

Rock en Viu #185 [18 / 12 / 2012]

Salut rockaires!

Ja teniu síndrome d'abstinència? Ok, nova dosi:

The Who
Iron Maiden
Roger Waters & Eddie Vedder
The Clash
Audioslave 
Manowar
R.E.M.
The Rolling Stones
Kiss
Deep Purple
 
Recordeu que podeu fer-nos saber alguna cançó que sigui ben especial per a vosaltres i que us sembli que val la pena donar-la a conèixer a tothom, expliqueu-nos perquè la trobeu especial, i la farem sonar al Rock en Viu. Ens ho podeu comunicar amb un comentari aquí al bloc, amb un correu electrònic a rockenviu@gmail.com, un missatge al tweeter @rockenviu, o amb un missatge al Facebook.

Gent com l'Enjuto Mojamuto o Mr.Magoo ja saben que...

no us podríeu pas imaginar que poguéssiu mai arribar a poder-vos-ho perdre!!!

Salut i roquenrol,
O.C.

dilluns, 21 de juny del 2010

Rock en Viu #106 [ 21 / 06 / 2010 ]

(The Clash)

Salutacions rockaires!!!

Avui dia 21 de Juny, DIA DE LA MÚSICA, el Rock en Viu s'acomiada de tots vosaltres.... per aquesta temporada!!!!!

Doncs sí, avui fem l'últim programa del curs 2009-2010, un curs ple de satisfaccions radiofòniques com ara, entre d'altres, que ens hem fet grans i hem arribat i superat, els 100 programes!!!

Gràcies a tots els que heu estat a l'altre cantó de les ones per escoltar-nos i seguir-nos tot aquest temps!

Per celebrar el final de temporada no farem res especial... més enllà de dur-vos la vostra dosi setmanal de rock... en viu!!!

I ho farem amb els discos oficials següents:

* The Clash : From here to eternity live

* Blackmore's Night- Paris moon

* i amb el Versionàrius de Jordi Cesari que vindrà omplert amb les covers protagonitzades per Bob Dylan, The Rolling Stones, Pearl Jam i Social Distortion!

Us esperem en la darrera descàrrega del Rock en Viu de la temporada!!!

I ja ho sabeu...

no us podríeu pas imaginar que poguéssiu mai arribar a poder-vos-ho perdre!!!

Salut i roquenrol,
O.C.

Comparteix al facebook