(The Clash)
Salutacions rockaires!!!
Avui dia
21 de Juny,
DIA DE LA MÚSICA, el
Rock en Viu s'acomiada de tots vosaltres.... per aquesta temporada!!!!!
Doncs sí, avui fem l'últim programa del curs 2009-2010, un curs ple de satisfaccions radiofòniques com ara, entre d'altres, que ens hem fet grans i hem arribat i superat, els 100 programes!!!
Gràcies a tots els que heu estat a l'altre cantó de les ones per escoltar-nos i seguir-nos tot aquest temps!
Per celebrar el final de temporada no farem res especial... més enllà de dur-vos la vostra dosi setmanal de rock... en viu!!!
I ho farem amb els discos oficials següents:
*
The Clash :
From here to eternity live*
Blackmore's Night-
Paris moon* i amb el
Versionàrius de
Jordi Cesari que vindrà omplert amb les covers protagonitzades per
Bob Dylan, The Rolling Stones, Pearl Jam i Social Distortion!
Us esperem en la darrera descàrrega del
Rock en Viu de la temporada!!!
I ja ho sabeu...
no us podríeu pas imaginar que poguéssiu mai arribar a poder-vos-ho perdre!!!Salut i roquenrol,
O.C.
Comparteix al facebook