Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Manowar. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Manowar. Mostrar tots els missatges

dimarts, 18 de desembre del 2012

Rock en Viu #185 [18 / 12 / 2012]

Salut rockaires!

Ja teniu síndrome d'abstinència? Ok, nova dosi:

The Who
Iron Maiden
Roger Waters & Eddie Vedder
The Clash
Audioslave 
Manowar
R.E.M.
The Rolling Stones
Kiss
Deep Purple
 
Recordeu que podeu fer-nos saber alguna cançó que sigui ben especial per a vosaltres i que us sembli que val la pena donar-la a conèixer a tothom, expliqueu-nos perquè la trobeu especial, i la farem sonar al Rock en Viu. Ens ho podeu comunicar amb un comentari aquí al bloc, amb un correu electrònic a rockenviu@gmail.com, un missatge al tweeter @rockenviu, o amb un missatge al Facebook.

Gent com l'Enjuto Mojamuto o Mr.Magoo ja saben que...

no us podríeu pas imaginar que poguéssiu mai arribar a poder-vos-ho perdre!!!

Salut i roquenrol,
O.C.