
Salut rockaires!!!!
Exultants després d'experimentar el plaer de fer el pgm
número 100, ens tornem a posar les piles per mirar d'arribar als
200!!!!
Divendres passat ja ens vàrem posar en marxa arribant-nos al
Pasternak de
Vic, on actuaven
Los Guardianes del Puente (
LGP) per fer-los una entrevista que podreu escoltar
dilluns dia 10 al pgm #102.
I la immediatesa que us interessa a tots en aquest moment, o sigui, els continguts del programa d'aquest dilluns dia 3 de maig, inclou tooooooot això:
* l'
Agenda de concerts amb en
Joan Vilar* el
Versionàrius de
Jordi Cesari amb:
Mötley Crue, Black Sabbath, Sex Pistols i Metallica
* la secció
Nous Records amb:
David Bowie - A Reality Tour [Dublín, 2003]
* i el
Rock en Viu de
Deep Purple des de
Los Angeles 1974, en un concert marcat pel seu final, amb un
Ritchie Blackmore fent explotar el seu amplificador i colpejant una càmera de televisió amb la seva
Stratocaster!!! Aquí ho teniu (a partir del min. 4 comença el show):
I ja ho sabeu...
no us podríeu pas imaginar que poguéssiu mai arribar a poder-vos-ho perdre!!!Ens escoltem a partir de les 19h!!!!!
Salut i roquenrol,
O.C.
Comparteix al facebook