Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Deep Purple. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Deep Purple. Mostrar tots els missatges

dimarts, 18 de desembre del 2012

Rock en Viu #185 [18 / 12 / 2012]

Salut rockaires!

Ja teniu síndrome d'abstinència? Ok, nova dosi:

The Who
Iron Maiden
Roger Waters & Eddie Vedder
The Clash
Audioslave 
Manowar
R.E.M.
The Rolling Stones
Kiss
Deep Purple
 
Recordeu que podeu fer-nos saber alguna cançó que sigui ben especial per a vosaltres i que us sembli que val la pena donar-la a conèixer a tothom, expliqueu-nos perquè la trobeu especial, i la farem sonar al Rock en Viu. Ens ho podeu comunicar amb un comentari aquí al bloc, amb un correu electrònic a rockenviu@gmail.com, un missatge al tweeter @rockenviu, o amb un missatge al Facebook.

Gent com l'Enjuto Mojamuto o Mr.Magoo ja saben que...

no us podríeu pas imaginar que poguéssiu mai arribar a poder-vos-ho perdre!!!

Salut i roquenrol,
O.C.

dimarts, 20 de novembre del 2012

Rock en Viu #182 [20 / 11 / 2012]

Salut rockaires!

Aquí us deixo la dosi setmanal. Espero que us permeti resistir sense síndrome d'abstinència fins la setmana vinent:

Re-Machined
(el Machine Head de Deep Purple revisitat en un formidable tribut)
David Lee Roth
Queen
Baron Rojo
Led Zeppelin
Great White
The Rolling Stones
Scorpions
Ac/Dc
Girlschool
Judas Priest
Nirvana

Recordeu que podeu fer-nos saber alguna cançó que sigui ben especial per a vosaltres i que us sembli que val la pena donar-la a conèixer a tothom, expliqueu-nos perquè la trobeu especial, i la farem sonar al Rock en Viu. Ens ho podeu comunicar amb un comentari aquí al bloc, amb un correu electrònic a rockenviu@gmail.com, un missatge al tweeter @rockenviu, o amb un missatge al Facebook.

I encara que us pesi ja sabeu que us he de recordar que...

no us podríeu pas imaginar que poguéssiu mai arribar a poder-vos-ho perdre!!!

Salut i roquenrol,
O.C.

diumenge, 2 de maig del 2010

Rock en Viu #101 [ 03 / 05 / 2010 ]


Salut rockaires!!!!

Exultants després d'experimentar el plaer de fer el pgm número 100, ens tornem a posar les piles per mirar d'arribar als 200!!!!

Divendres passat ja ens vàrem posar en marxa arribant-nos al Pasternak de Vic, on actuaven Los Guardianes del Puente (LGP) per fer-los una entrevista que podreu escoltar dilluns dia 10 al pgm #102.

I la immediatesa que us interessa a tots en aquest moment, o sigui, els continguts del programa d'aquest dilluns dia 3 de maig, inclou tooooooot això:

* l'Agenda de concerts amb en Joan Vilar

* el Versionàrius de Jordi Cesari amb: Mötley Crue, Black Sabbath, Sex Pistols i Metallica

* la secció Nous Records amb: David Bowie - A Reality Tour [Dublín, 2003]

* i el Rock en Viu de Deep Purple des de Los Angeles 1974, en un concert marcat pel seu final, amb un Ritchie Blackmore fent explotar el seu amplificador i colpejant una càmera de televisió amb la seva Stratocaster!!! Aquí ho teniu (a partir del min. 4 comença el show):


I ja ho sabeu...

no us podríeu pas imaginar que poguéssiu mai arribar a poder-vos-ho perdre!!!

Ens escoltem a partir de les 19h!!!!!

Salut i roquenrol,
O.C.

Comparteix al facebook