Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Metallica. Mostrar tots els missatges
Es mostren els missatges amb l'etiqueta de comentaris Metallica. Mostrar tots els missatges

dimarts, 4 de desembre del 2012

Rock en Viu #183 [04 / 12 / 2012]

Salut rockaires!

Després de l'impàs de la setmana passada en què re-emetíem el ReV182, tornem amb una nova sel·lecció del vostre dossier de roquenrol preferit! Al ReV183 hi trobareu...:

Ghost
The Firm
Dr.Feelgood
Saxon
Pink Floyd
R.E.M.
Metallica
Black Sabbath
Oasis
Opeth
Iron Maiden

Recordeu que podeu fer-nos saber alguna cançó que sigui ben especial per a vosaltres i que us sembli que val la pena donar-la a conèixer a tothom, expliqueu-nos perquè la trobeu especial, i la farem sonar al Rock en Viu. Ens ho podeu comunicar amb un comentari aquí al bloc, amb un correu electrònic a rockenviu@gmail.com, un missatge al tweeter @rockenviu, o amb un missatge al Facebook.

I com un corcó, us recordaré una i altra vegada, talment com si fos la vostra pròpia consciència, que...

no us podríeu pas imaginar que poguéssiu mai arribar a poder-vos-ho perdre!!!

Salut i roquenrol,
O.C.

dimarts, 2 d’octubre del 2012

Rock en Viu #175 [02 / 10 / 2012]


Tercer pgm de la temporada, i el Rock en Viu ja es dirigeix cap a l'infinit i més enllà!!!

A partir d'avui, el pgm també sona a Ràdio Cardedeu! Igual que a Ràdio Manlleu, també el podreu escoltar els dimarts, però un parell d'hores més tard, de 23h a 24h.

I en aquest primer pgm en què estrenem el nostre do de l'ubiquitat, els protagonistes seran els següents:

U.F.O.
The Answer
Tom Waits
W.A.S.P.
The Rolling Stones
Bruce Springsteen
Metallica
The Cult
Wolfmother
The Who

Com a cada programa reservarem un espai per radiar les vostres recomanacions: feu-nos saber alguna cançó que sigui ben especial per a vosaltres i que us sembli que val la pena donar-la a conèixer a tothom, expliqueu-nos perquè la trobeu especial, i la farem sonar al Rock en Viu. Ens ho podeu comunicar amb un comentari aquí al bloc, amb un correu electrònic a rockenviu@gmail.com, un missatge al tweeter @rockenviu, o amb un missatge al Facebook.

I no menystingueu aquells que us avisin de que...

no us podríeu pas imaginar que poguéssiu mai arribar a poder-vos-ho perdre!!!

Salut i roquenrol,
O.C.

diumenge, 2 de maig del 2010

Rock en Viu #101 [ 03 / 05 / 2010 ]


Salut rockaires!!!!

Exultants després d'experimentar el plaer de fer el pgm número 100, ens tornem a posar les piles per mirar d'arribar als 200!!!!

Divendres passat ja ens vàrem posar en marxa arribant-nos al Pasternak de Vic, on actuaven Los Guardianes del Puente (LGP) per fer-los una entrevista que podreu escoltar dilluns dia 10 al pgm #102.

I la immediatesa que us interessa a tots en aquest moment, o sigui, els continguts del programa d'aquest dilluns dia 3 de maig, inclou tooooooot això:

* l'Agenda de concerts amb en Joan Vilar

* el Versionàrius de Jordi Cesari amb: Mötley Crue, Black Sabbath, Sex Pistols i Metallica

* la secció Nous Records amb: David Bowie - A Reality Tour [Dublín, 2003]

* i el Rock en Viu de Deep Purple des de Los Angeles 1974, en un concert marcat pel seu final, amb un Ritchie Blackmore fent explotar el seu amplificador i colpejant una càmera de televisió amb la seva Stratocaster!!! Aquí ho teniu (a partir del min. 4 comença el show):


I ja ho sabeu...

no us podríeu pas imaginar que poguéssiu mai arribar a poder-vos-ho perdre!!!

Ens escoltem a partir de les 19h!!!!!

Salut i roquenrol,
O.C.

Comparteix al facebook