Salut rockaires!
Després de l'impàs de la setmana passada en què re-emetíem el
ReV182, tornem amb una nova sel·lecció del vostre dossier de roquenrol preferit! Al
ReV183 hi trobareu...:
Ghost
The Firm
Dr.Feelgood
Saxon
Pink Floyd
R.E.M.
Metallica
Black Sabbath
Oasis
Opeth
Iron Maiden
Recordeu que podeu fer-nos saber
alguna cançó que sigui ben especial per a vosaltres i que us sembli que
val la pena donar-la a conèixer a tothom, expliqueu-nos perquè la trobeu
especial, i la farem sonar al Rock en Viu. Ens ho podeu comunicar amb
un comentari aquí al bloc, amb un correu electrònic a
rockenviu@gmail.com, un missatge al tweeter @rockenviu, o amb un
missatge al Facebook.
I com un corcó, us recordaré una i altra vegada, talment com si fos la vostra pròpia consciència, que...
no us podríeu pas imaginar que poguéssiu mai arribar a poder-vos-ho perdre!!!
Salut i roquenrol,
O.C.